Ανάληψη Υπηρεσίας Εκπαιδευτικών
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καλούνται
Όσοι από τους εκπαιδευτικούς είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποια σχολική μονάδα
Όσοι από τους νεοδιοριζόμενους της Α΄ Μαγνησίας δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποια σχολική μονάδα
Όσοι από τους αποσπασμένους δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποια σχολική μονάδα,
Όσοι από τους τοποθετημένους στην Β΄ Μαγνησίας δεν μπορούν να παρουσιαστούν στη σχολική μονάδα του νησιού,
να παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας, την Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2025, στο 7ο Γυμνάσιο Βόλου που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο της ΔΔΕ Μαγνησίας.
